Goplana rozbudowuje ofertę marki Toffino i inwestuje w jej wizerunek. Popularne mleczne cukierki toffi z nadzieniem zyskały nowy design opakowań i dwa zupełnie nowe smaki. Do Toffino Choco (z nadzieniem o smaku czekoladowym) we wrześniu dołączyły Toffino Creamy (z nadzieniem o smaku śmietankowym), a od października dostępne będą także Toffino Caramel macchiato (z nadzieniem o smaku kawowym).
Cukierki Toffino słyną ze słodkiej, kremowej otoczki toffi, która skrywa miękkie wnętrze w postaci wybornego nadzienia. Aktualna oferta marki obejmuje trzy smaki. Do Toffino Choco (z kremem czekoladowym) dołączyły nowe propozycje: Toffino Creamy (z kremem o smaku śmietankowym) – dostępne od września i Toffino Caramel macchiato (z kremem o smaku kawowym), w sprzedaży od października br.
Wszystkie trzy smaki są dostępne w torebkach o gramaturze 80g, Toffino Choco dodatkowo także w większym opakowaniu 175 g.
Design całej linii został odświeżony i unowocześniony. Udoskonalone torebki zyskały, między innymi, uszlachetnienia w postaci folii metalizowanej i matowego lakieru. Nowa odsłona Toffino przyciąga uwagę wyrafinowanym stylem i doskonale wpisuje się w aktualne trendy. Elegancki wizerunek i ten sam, doskonale znany i uwielbiany smak to kwintesencja sukcesu marki, dla której zaplanowano silne wsparcie reklamowe do 1 października br. w telewizji i Internecie.
Nowe produkty są dostępne w tradycyjnym i nowoczesnym kanale dystrybucji od września i października (wariant Toffino Caramel macchiato) w sugerowanej cenie detalicznej 2,99 zł za opakowanie 80g oraz 4,99 zł za torebkę 175g.
Link do strony artykułu: https://cafe.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/nowy-wizerunek-i-nowe-smaki-goplana-toffino